Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#118]

Η μάχη της Σελλασίας Α’ Μέρος Έπειτα από τα μέτρα που έλαβε ο Κλεομένης, έγινε ιδιαιτέρως δημοφιλής όχι μόνο στην Σπάρτη, αλλά και σε ολόκληρη την Πελοπόννησο. Παράλληλα, οι...

Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

Την Κυριακή, 17 Μαρτίου, το Μέτωπο Νεολαίας Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε Εθνικιστικό πάρτυ στο εθνικιστικό στέκι της πόλης «Σάρισα» γιορτάζοντας τους μέχρι τώρα αγώνες, αλλά και τον πολλαπλασιασμό των μελών μας...

Ανακοίνωση του Μετώπου Νεολαίας για τις αλλαγές στην Παιδεία

Παραμυθιάζει σοσιαλδημοκρατικά και τσακίζει νεοφιλελεύθερα το νέο σύστημα για εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση. Παράδεισος των φροντιστηρίων και ποδοσφαιροποίηση πλέον της εκπαίδευσης. Οριστική είναι η κατάργηση της κλασικής παιδείας, που...

Κυκλοφόρησε το έβδομο τεύχος του περιοδικού της Ελληνικής Νεολαίας «Αντεπίθεση».

Κυκλοφορεί το έβδομο τεύχος του περιοδικού «Αντεπίθεση». Σε έναν καιρό παρηκμασμένο, όπου όλα γύρω μας καταρρέουν. Σε ένα καιρό προδοσίας και διάλυσης των πυλώνων του Έθνους μας υπάρχει μία...

Ενημερωτική εξόρμηση του Μετώπου Νεολαίας στο Αιγάλεω.

Το ανθελληνικό καθεστώς, τρομοκρατημένο, διαπιστώνει κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο την ραγδαία άνοδο του Εθνικιστικού Κινήματος. Άλλωστε, είναι γεγονός ότι η καταξίωση των Εθνικιστών, μέσω του αγώνα που διεξάγουν,...

  • Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#118]

  • Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

  • Ανακοίνωση του Μετώπου Νεολαίας για τις αλλαγές στην Παιδεία

  • Κυκλοφόρησε το έβδομο τεύχος του περιοδικού της Ελληνικής Νε...

  • Ενημερωτική εξόρμηση του Μετώπου Νεολαίας στο Αιγάλεω.

Το Μέτωπο Νεολαίας του Λαϊκού Συνδέσμου «Χρυσή Αυγή» εκφράζει τη μύχια θλίψη, τον βαθύ αποτροπιασμό και την πηγαία οργή του, για την ελεεινή κατάντια των Πανεπιστημιακών Σχολών. Μια κατάντια που ξεχειλίζει στην πρόσφατη δικογραφία που σχηματίζεται από την Ασφάλεια, σχετικά με την μεγάλη επιχείρηση που διεξήχθη τις ημέρες των εορτών στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Στην ΑΣΟΕΕ, Νομική, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, δηλαδή σε…
Πέμπτη, 03 Ιανουαρίου 2019

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#107]

Α’ Μέρος Η μάχη της Μαντίνειας. Η Τεγέα είχε αρνηθεί να συμμετάσχει στην Παναρκαδική Ομοσπονδία, αλλά η συμμετοχή της θα ήταν,  πράγματι, πολύ χρήσιμη. Ωστόσο, κάποιοι γενναίοι Μαντινείς εισέβαλαν στην πόλη, εκδιώκοντας την φιλολακωνική παράταξη, η οποία κατέφυγε στην Σπάρτη. Ακολούθως, ο Αγησίλαος κινητοποιήθηκε αμέσως και εισέβαλλε στην Αρκαδία, με αποτέλεσμα οι Αρκάδες να ζητήσουν απεγνωσμένα την άμεση βοήθεια του Επαμεινώνδα. Στόχος του…
Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#106]

Δ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν ιδρύθηκε η «Παναρκαδική Ομοσπονδία», στην οποία περιλαμβάνονταν όλες οι αρκαδικές πόλεις. Οι Αρκάδες, δε, αποφάσισαν να προχωρήσουν στην ίδρυση μιας νέας πόλης, την Μεγαλόπολη, δυτικά της Τεγέας και πλησίον του όρους Λυκαίου, όπου και βρισκόταν το σπουδαιότερο ιερό τους. Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, η πόλη έλαβε την ονομασία της από το μέγεθος της,…
Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2018

Β' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Με ήθος σεμνό και άμεμπτη ζωή, η ιστορία των γεγονότων από τον Θουκυδίδη μοιάζει με δράμα, το μεσαίο μέρος του οποίου αποτελεί η εκστρατεία των Συρακουσών, με την καταστροφή αυτή να αποτελεί συνάμα και την λύση του δράματος. Εντούτοις, πρέπει να αναφερθεί ότι το έργο του ούτε το τιτλοφόρησε ο ίδιος, ούτε προέβη στην διαίρεση του σε επιμέρους…
Στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον Βρετανό ζωγράφο Albert Chevallier Tayler (1862–1925) και απεικονίζει ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο στιγμιότυπο μιας οικογένειας της Βικτωριανής εποχής. Ο AlbertChevallierTaylerσπούδασε στην Σχολή Καλών Τεχνών του Heatherley,  έπειτα στην Βασιλική Ακαδημία, ενώ στην συνέχεια μαθήτευσε κοντά σε πρωτοποριακούς καλλιτέχνες του Παρισιού. Η βασική καινοτομία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη είναι το γεγονός ότι ζωγράφιζε «En plein air», σε…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Α' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Ο αρχαίος Έλληνας Θουκυδίδης υπήρξε ο πρώτος χρονογραφικά κριτικός, ιστοριογράφος και σημαντικός αττικός πεζογράφος της αρχαιότητας. Έμεινε γνωστός, κυρίως, για την συγγραφή της ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου, που διεξήχθη μεταξύ της Αθήνας και της Σπάρτης,  ενός κλασικού ιστορικού έργου, το πρώτο στο είδος του, με την αφήγηση των γεγονότων να διέπεται από απόλυτη τεκμηρίωση. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#105]

Γ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στην πραγματικότητα, ένας πόλεμος τελείωνε, για να αρχίσει ένα νέος. Αυτή την φορά, όμως, αντίπαλος της σπαρτιατικής πόλης – κράτος ήταν η Θήβα, η οποία ήταν πλέον αποφασισμένη να αναλάβει τον ρόλο της ηγεμονεύουσας δύναμης. Σύμφωνα με τους όρους της ειρήνης, οι Αθηναίοι απέσυραν τις δυνάμεις τους από την Κέρκυρα, κάτι το οποίο όμως δεν έπραξαν οι…
Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#104]

Β’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι Θηβαίοι κατόρθωσαν να αποκρούσουν αποτελεσματικά τις αλλεπάλληλες επιθέσεις των Σπαρτιατών, άλλοτε υπό την καθοδήγηση του βασιλιά Κλεομβρότου και άλλοτε υπό τον Αγησίλαο, ο οποίος εκστράτευσε εναντίον τους επί δυο συνεχόμενα καλοκαίρια, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα, σε μια από τις επιθέσεις αυτές οι Θηβαίοι είχαν την ικανοποίηση να σκοτώσουν τον Φοιβίδα, εξαιτίας του…
Δυναμική δράση στο Παγκράτι. Την στιγμή που σύσσωμο το «δημοκρατικό τόξο» σιωπά ένοχα για την βάναυση επίθεση που δέχεται το Έθνος μας, το Εθνικιστικό Κίνημα συνεχίζει τον ασυμβίβαστο Αγώνα του, για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω από τους πάσης φύσεως προδότες. Αιχμή του δόρατος, το Μέτωπο Νεολαίας, που βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και πάντα στην πρώτη γραμμή των επάλξεων. Με πνεύμα αγωνιστικό…
Δουλέμποροι και Αποικιοκράτες Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε το 1910 από τον Ελβετό OttoPilny, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του σε χώρες της Βορείου Αφρικής και έζησε από κοντά τα ήθη και έθιμα των μουσουλμανικών λαών. Ο πίνακας απεικονίζει μια Ευρωπαία γυναίκα να πωλείται ως σκλάβα σε Αφρικανούς και έχει τον εύλογο τίτλο «Σκλαβοπάζαρο». Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ζήτημα, το…
Πέμπτη, 06 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#103]

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ Α’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Τον χειμώνα του 379 – 378 π.Χ. μια ομάδα συνωμοτών, μεταμφιεσμένων σε γυναίκες, εισβάλλει στην οικεία του Φυλλίδα, ενός ευκατάστατου Θηβαίου, την στιγμή που βρισκόντουσαν εκεί, ως καλεσμένοι, οι απερχόμενοι φιλοσπαρτιάτες πολέμαρχοι και τους σκοτώνουν. Ακολουθεί η εισβολή τους στις οικείες του Λεοντιάδη και του Αρχία, όπου σκοτώνουν και αυτούς. Σύμφωνα με…
«Δημόσια παιδεία» και κρυφό σχολειό. Ο εικονιζόμενος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον ζωγράφο Νικόλαο Γύζη και έλαβε τον τίτλο «Κρυφό Σχολειό», καθώς ο καλλιτέχνης αποθανάτισε μια διαφορετική πλευρά της τουρκοκρατίας, αυτήν την εκπαίδευσης. Σε μια εποχή κατά την οποία οι μικροί Έλληνες μάθαιναν ότι θα πρέπει να είναι υποταγμένοι στον τούρκο αφέντη, ότι πάντα θα ζουν στην σκλαβιά κι ότι θα πρέπει να κάνουν…
Β’ Μέρος Η Ανταλκίδειος Ειρήνη Τελικά, οι αντιπρόσωποι των εμπόλεμων δυνάμεων συγκεντρώθηκαν στην Αυλή του Πέρση βασιλιά, όπου τους γνωστοποιήθηκαν οι όροι της ειρήνης: «Και όταν συγκεντρώθηκαν, ο Τιρίβαζος παρουσίασε τα γραπτά του βασιλιά και διάβαζε το περιεχόμενο τους. Αυτό ήταν το εξής: ο βασιλιάς Αρταξέρξης θεωρεί δίκαιο να είναι δικές του οι πόλεις της Ασίας και από τα νησιά οι Κλαζομενές και…
Η σιδηρά Νεολαία της Χρυσής Αυγής, απτόητη από τις συνεχόμενες απόπειρες φίμωσης και περιφρονώντας κάθε είδους προσπάθεια κατατρομοκράτησης, στέκεται ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ. Ορθώνοντας το ανάστημα μας ενάντια στο προδοτικό καθεστώς και στους παρακρατικούς μηχανισμούς του, σπάμε την συνωμοσία σιωπής των ΜΜΕ και του φαύλου, πολιτικού κατεστημένου. Με συνεχή παρουσία και δράση στον δρόμο, εκεί που ανδρώθηκε και γιγαντώθηκε το Εθνικιστικό Κίνημα, διαμηνύουμε προς πάσα…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 41 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.