Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#95]

H Pωμανία πάρθεν… Αυτές τες μέρες διάβαζα δημοτικά τραγούδια, για τ’ άθλα των κλεφτών και τους πολέμους, πράγματα συμπαθητικά· δικά μας, Γραικικά.   Διάβαζα και τα πένθιμα για τον...

Κυκλοφορεί το όγδοο τεύχος του περιοδικού "Αντεπίθεση".

Σε έναν καιρό παρηκμασμένο, όπου όλα γύρω μας καταρρέουν. Σε ένα καιρό προδοσίας και διάλυσης των πυλώνων του Έθνους μας υπάρχει μία νεολαία που αντιστέκεται, μία νεολαία που μάχεται,...

Πρωτομαγιά: Ημέρα του Έλληνα Εργάτη

«Η εργασία είναι μια έκφραση της εθνικής ζωής και ο Εργάτης είναι ένα κομμάτι του Έθνους». ErnstJünger. Οι φιλελεύθεροι αστοί θέλουν την Πρωτομαγιά μια ημέρα σαν όλες τις άλλες....

Ακτιβιστικές παρεμβάσεις του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης για την Παιδεία και την Μακεδονία

Είναι γνωστό ότι η Ελληνική Παιδεία καθ’ όλη την διάρκεια της μεταπολίτευσης βρίσκεται σε μια συνεχή και εντεινόμενη παρακμή. Μπολσεβίκοι καθηγητές (με την ανοχή της ψοφοδεούς αστικής δεξιάς) αλωνίζουν...

2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

Το Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, μια ξεχωριστή εκδήλωση έλαβε χώρα στον χώρο εκδηλώσεων του Εθνικιστικού Κινήματος, υπό την διοργάνωση του Μετώπου Νεολαίας της Χρυσής Αυγής και του περιοδικού «Αντεπίθεση». Από...

  • Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#95]

  • Κυκλοφορεί το όγδοο τεύχος του περιοδικού "Αντεπίθεση".

  • Πρωτομαγιά: Ημέρα του Έλληνα Εργάτη

  • Ακτιβιστικές παρεμβάσεις του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης γ...

  • 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

Ύμνος στα Άστρα Το συγκεκριμένο τραπεζοφόρο του 4ου αι. μ.Χ. απεικονίζει τον Ορφέα, να παίζει λύρα καθισμένος ανάμεσα σε άγρια και ήμερα ζώα. Ο Ορφέας ήταν κιθαρωδός από την Θράκη και μάγευε ανθρώπους και ζώα με τους ήχους της λύρας του και σε αυτόν αποδίδονται οι ομώνυμοι «Ορφικοί Ύμνοι», οι οποίοι αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής θρησκείας. Το συγκεκριμένο εύρημα χρονολογείται στο μεταβατικό…
Το Σάββατο, 5-1-2019, κατά την πρώτη συνάντηση μας για το νέο έτος, πραγματοποιήθηκε σύγκλιση της Ολομέλειας του Μετώπου Νεολαίας, υπό την παρουσία του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Νικόλαου Γ. Μιχαλολιάκου. Η αίθουσα υπήρξε πραγματικά κατάμεστη από νέους και νέες, που με φρόνημα υψηλό και φλογερή πίστη δίνουν καθημερινά την δική τους πολυμέτωπη μάχη, για Πατρίδα, Ελευθερία, Κοινωνική Δικαιοσύνη και Εθνική Ανεξαρτησία. Έπειτα από…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2019

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#108]

Β’ Μέρος        Η μάχη της Μαντίνειας. Το επόμενο έτος ο Επαμεινώνδας εκστράτευσε για δεύτερη φορά στην Πελοπόννησο, αλλά οι Σπαρτιάτες, παρόλο που ήταν προετοιμασμένοι και περίμεναν την άφιξη τους μαζί με τους συμμάχους τους, δεν κατάφεραν να ανακόψουν την πορεία του. Τελικά, ο Διονύσιος, ο τύραννος των Συρακουσών, έστειλε προς βοήθεια των συμμάχων του μια δύναμη αποτελούμενη από δυο χιλιάδες Κέλτες και Ίβηρες…
Το Μέτωπο Νεολαίας του Λαϊκού Συνδέσμου «Χρυσή Αυγή» εκφράζει τη μύχια θλίψη, τον βαθύ αποτροπιασμό και την πηγαία οργή του, για την ελεεινή κατάντια των Πανεπιστημιακών Σχολών. Μια κατάντια που ξεχειλίζει στην πρόσφατη δικογραφία που σχηματίζεται από την Ασφάλεια, σχετικά με την μεγάλη επιχείρηση που διεξήχθη τις ημέρες των εορτών στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Στην ΑΣΟΕΕ, Νομική, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, δηλαδή σε…
Πέμπτη, 03 Ιανουαρίου 2019

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#107]

Α’ Μέρος Η μάχη της Μαντίνειας. Η Τεγέα είχε αρνηθεί να συμμετάσχει στην Παναρκαδική Ομοσπονδία, αλλά η συμμετοχή της θα ήταν,  πράγματι, πολύ χρήσιμη. Ωστόσο, κάποιοι γενναίοι Μαντινείς εισέβαλαν στην πόλη, εκδιώκοντας την φιλολακωνική παράταξη, η οποία κατέφυγε στην Σπάρτη. Ακολούθως, ο Αγησίλαος κινητοποιήθηκε αμέσως και εισέβαλλε στην Αρκαδία, με αποτέλεσμα οι Αρκάδες να ζητήσουν απεγνωσμένα την άμεση βοήθεια του Επαμεινώνδα. Στόχος του…
Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#106]

Δ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν ιδρύθηκε η «Παναρκαδική Ομοσπονδία», στην οποία περιλαμβάνονταν όλες οι αρκαδικές πόλεις. Οι Αρκάδες, δε, αποφάσισαν να προχωρήσουν στην ίδρυση μιας νέας πόλης, την Μεγαλόπολη, δυτικά της Τεγέας και πλησίον του όρους Λυκαίου, όπου και βρισκόταν το σπουδαιότερο ιερό τους. Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, η πόλη έλαβε την ονομασία της από το μέγεθος της,…
Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2018

Β' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Με ήθος σεμνό και άμεμπτη ζωή, η ιστορία των γεγονότων από τον Θουκυδίδη μοιάζει με δράμα, το μεσαίο μέρος του οποίου αποτελεί η εκστρατεία των Συρακουσών, με την καταστροφή αυτή να αποτελεί συνάμα και την λύση του δράματος. Εντούτοις, πρέπει να αναφερθεί ότι το έργο του ούτε το τιτλοφόρησε ο ίδιος, ούτε προέβη στην διαίρεση του σε επιμέρους…
Στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον Βρετανό ζωγράφο Albert Chevallier Tayler (1862–1925) και απεικονίζει ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο στιγμιότυπο μιας οικογένειας της Βικτωριανής εποχής. Ο AlbertChevallierTaylerσπούδασε στην Σχολή Καλών Τεχνών του Heatherley,  έπειτα στην Βασιλική Ακαδημία, ενώ στην συνέχεια μαθήτευσε κοντά σε πρωτοποριακούς καλλιτέχνες του Παρισιού. Η βασική καινοτομία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη είναι το γεγονός ότι ζωγράφιζε «En plein air», σε…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Α' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Ο αρχαίος Έλληνας Θουκυδίδης υπήρξε ο πρώτος χρονογραφικά κριτικός, ιστοριογράφος και σημαντικός αττικός πεζογράφος της αρχαιότητας. Έμεινε γνωστός, κυρίως, για την συγγραφή της ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου, που διεξήχθη μεταξύ της Αθήνας και της Σπάρτης,  ενός κλασικού ιστορικού έργου, το πρώτο στο είδος του, με την αφήγηση των γεγονότων να διέπεται από απόλυτη τεκμηρίωση. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#105]

Γ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στην πραγματικότητα, ένας πόλεμος τελείωνε, για να αρχίσει ένα νέος. Αυτή την φορά, όμως, αντίπαλος της σπαρτιατικής πόλης – κράτος ήταν η Θήβα, η οποία ήταν πλέον αποφασισμένη να αναλάβει τον ρόλο της ηγεμονεύουσας δύναμης. Σύμφωνα με τους όρους της ειρήνης, οι Αθηναίοι απέσυραν τις δυνάμεις τους από την Κέρκυρα, κάτι το οποίο όμως δεν έπραξαν οι…
Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#104]

Β’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι Θηβαίοι κατόρθωσαν να αποκρούσουν αποτελεσματικά τις αλλεπάλληλες επιθέσεις των Σπαρτιατών, άλλοτε υπό την καθοδήγηση του βασιλιά Κλεομβρότου και άλλοτε υπό τον Αγησίλαο, ο οποίος εκστράτευσε εναντίον τους επί δυο συνεχόμενα καλοκαίρια, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα, σε μια από τις επιθέσεις αυτές οι Θηβαίοι είχαν την ικανοποίηση να σκοτώσουν τον Φοιβίδα, εξαιτίας του…
Δυναμική δράση στο Παγκράτι. Την στιγμή που σύσσωμο το «δημοκρατικό τόξο» σιωπά ένοχα για την βάναυση επίθεση που δέχεται το Έθνος μας, το Εθνικιστικό Κίνημα συνεχίζει τον ασυμβίβαστο Αγώνα του, για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω από τους πάσης φύσεως προδότες. Αιχμή του δόρατος, το Μέτωπο Νεολαίας, που βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και πάντα στην πρώτη γραμμή των επάλξεων. Με πνεύμα αγωνιστικό…
Δουλέμποροι και Αποικιοκράτες Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε το 1910 από τον Ελβετό OttoPilny, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του σε χώρες της Βορείου Αφρικής και έζησε από κοντά τα ήθη και έθιμα των μουσουλμανικών λαών. Ο πίνακας απεικονίζει μια Ευρωπαία γυναίκα να πωλείται ως σκλάβα σε Αφρικανούς και έχει τον εύλογο τίτλο «Σκλαβοπάζαρο». Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ζήτημα, το…
Πέμπτη, 06 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#103]

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ Α’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Τον χειμώνα του 379 – 378 π.Χ. μια ομάδα συνωμοτών, μεταμφιεσμένων σε γυναίκες, εισβάλλει στην οικεία του Φυλλίδα, ενός ευκατάστατου Θηβαίου, την στιγμή που βρισκόντουσαν εκεί, ως καλεσμένοι, οι απερχόμενοι φιλοσπαρτιάτες πολέμαρχοι και τους σκοτώνουν. Ακολουθεί η εισβολή τους στις οικείες του Λεοντιάδη και του Αρχία, όπου σκοτώνουν και αυτούς. Σύμφωνα με…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 62 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.