Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#118]

Η μάχη της Σελλασίας Α’ Μέρος Έπειτα από τα μέτρα που έλαβε ο Κλεομένης, έγινε ιδιαιτέρως δημοφιλής όχι μόνο στην Σπάρτη, αλλά και σε ολόκληρη την Πελοπόννησο. Παράλληλα, οι...

Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

Την Κυριακή, 17 Μαρτίου, το Μέτωπο Νεολαίας Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε Εθνικιστικό πάρτυ στο εθνικιστικό στέκι της πόλης «Σάρισα» γιορτάζοντας τους μέχρι τώρα αγώνες, αλλά και τον πολλαπλασιασμό των μελών μας...

Ανακοίνωση του Μετώπου Νεολαίας για τις αλλαγές στην Παιδεία

Παραμυθιάζει σοσιαλδημοκρατικά και τσακίζει νεοφιλελεύθερα το νέο σύστημα για εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση. Παράδεισος των φροντιστηρίων και ποδοσφαιροποίηση πλέον της εκπαίδευσης. Οριστική είναι η κατάργηση της κλασικής παιδείας, που...

Κυκλοφόρησε το έβδομο τεύχος του περιοδικού της Ελληνικής Νεολαίας «Αντεπίθεση».

Κυκλοφορεί το έβδομο τεύχος του περιοδικού «Αντεπίθεση». Σε έναν καιρό παρηκμασμένο, όπου όλα γύρω μας καταρρέουν. Σε ένα καιρό προδοσίας και διάλυσης των πυλώνων του Έθνους μας υπάρχει μία...

Ενημερωτική εξόρμηση του Μετώπου Νεολαίας στο Αιγάλεω.

Το ανθελληνικό καθεστώς, τρομοκρατημένο, διαπιστώνει κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο την ραγδαία άνοδο του Εθνικιστικού Κινήματος. Άλλωστε, είναι γεγονός ότι η καταξίωση των Εθνικιστών, μέσω του αγώνα που διεξάγουν,...

  • Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#118]

  • Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

  • Ανακοίνωση του Μετώπου Νεολαίας για τις αλλαγές στην Παιδεία

  • Κυκλοφόρησε το έβδομο τεύχος του περιοδικού της Ελληνικής Νε...

  • Ενημερωτική εξόρμηση του Μετώπου Νεολαίας στο Αιγάλεω.

Χθες πραγματοποιήθηκαν οι Γενικές Συνελεύσεις σε Πανεπιστήμιο Κύπρου και Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να τοποθετηθούν σε ζητήματα που άπτονται του Κυπριακού και των Φοιτητικών θεμάτων. Το Μέτωπο Νεολαίας έχοντας μία έδρα στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και ως μία νέα παράταξη στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο ήταν εκεί και ανέλυσε εν συντομία τις θέσεις και τις πράξεις μας όσον αφορά τα δύο αυτά μείζονα…
Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#96]

Το δημοτικό τραγούδι “Η Λυγερή στον Άδη” ανήκει στα Μοιρολόγια της ελληνικής παράδοσης και παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά τους - λυρικό τραγούδι με θρηνητικό χαρακτήρα, πλούσιο σε συναισθήματα θλίψης, πόνου για τον θάνατο ενός προσώπου, του οποίου οι αρετές περιγράφονται εντός αυτού. Τα Μοιρολόγια αποτελούν μία από τις σημαντικότερες κατηγορίες δημοτικού τραγουδιού. Το περιεχόμενό του είναι το πόσο αναπόφευκτος είναι ο θάνατος, πόσο…
Ε’ Μέρος Η Σικελική Εκστρατεία και το τέλος της εμφύλιας διαμάχης. Εντούτοις, ο μεγάλος θρίαμβος στις Αργινούσσες έμελλε να επισκιαστεί από ένα αναπάντεχο και μοιραίο γεγονός. Οι νεκροί και οι ναυαγοί δεν περισυλλέγησαν μετά το πέρας της ναυμαχία, εξαιτίας της κακοκαιρίας, με αποτέλεσμα οι οχτώ Αθηναίοι στρατηγοί, ανάμεσα τους και ο γιος του Περικλή, να καταδικαστούν σε θάνατο και οι έξι που παρουσιάστηκαν…
Ναπολέων ο Μέγας Ο εικονιζόμενος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον Γάλλο ζωγράφο Ζακ Λουί Νταβίντ και παρουσιάζει τον Μέγα Ναπολέοντα έφιππο, την στιγμή της μάχης. Ο Ναπολέων Βοναπάρτης υπήρξε Γάλλος στρατηγός, ο οποίος χάρη στην στρατηγική και πολιτική του μεγαλοφυΐα κατέκτησε τον τίτλο του Αυτοκράτορα της Γαλλίας, και συγκεκριμένα τον τίτλο «Ο Μέγας». Είχε αριστοκρατική καταγωγή από την Κορσική. Ο Ζακ Λουί Νταβίντ επέλεξε…
Παρασκευή, 05 Οκτωβρίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#95]

Τα νησιά των Σποράδων έχουν ορισμένα κοινά λαογραφικά στοιχεία στις παραδόσεις τους και μέσα σε αυτά είναι και οι παραδοσιακές φορεσιές των τόπων αυτών. Οι κοπέλες της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, βάσει παράδοσης, την ημέρα του γάμου τους φορούσαν στο μέτωπό τους τα χρυσά “τσιτσάκια”, εντυπωσιακά στολίδια που κοσμούσαν το μέτωπό τους και ξεχωρίζουν ανάμεσα σε άλλες παραδοσιακές ενδυμασίες της πατρίδας μας. Γενικότερα,…
Δ’ Μέρος Η Σικελική Εκστρατεία και το τέλος της εμφύλιας διαμάχης. Ακολούθως, το θέρος του 411 π.Χ. ο Σπαρτιάτης Ναύαρχος Μίνανδρος έπλευσε στον Ελλήσποντο, έπειτα από πρόσκληση του σατράπη Φαρνάβαζου. Τον αθηναϊκό στόλο που ήταν παραταγμένος, τον αντιμετώπισε στην θέση Κυνός Σήμα. Ο δε πελοποννησιακός στόλος, αν και υπερτερούσε αριθμητικά, δεν κατόρθωσε να υπερφαλαγγίσει τον αθηναϊκό. Εντούτοις, οι Πελοποννήσιοι που νικούσαν στο κέντρο,…
Η Αψίδα του Θριάμβου. Το συγκεκριμένο έργο του ιμπρεσιονιστή Γάλλου-Ισπανού ζωγράφου Edouard Léon Cortès  αποτυπώνει μια άποψη του Παρισιού, και συγκεκριμένα πρόκειται για την «Αψίδα του Θριάμβου». Ο ιμπρεσιονισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε στο δεύτερο μισό του 19ου  αιώνα, ως αντίδραση στα αυστηρά κριτήρια της ακαδημίας καλών τεχνών για την τέχνη, σχετικά με το ύφος και το περιεχόμενο. Ο πίνακας αντικατοπτρίζει με…
Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2018

Έλληνα, που θα ήσουν χωρίς Εκείνον;

Είναι τέτοιες οι ημέρες αυτών των καιρών, που παρά την υποδούλωση και την αθλιότητα που μας έχουν καταντήσει εγχώριοι εντολοδόχοι και ξένα αφεντικά, μέσα από τον σύγχρονο Δούρειο Ίππο του μνημονίου, κάνοντας μια βόλτα στην γειτονιά θα δεις στα μπαλκόνια σημαίες Ελληνικές να κυματίζουν, στο συνοικιακό καφενείο τους συνταξιούχους να ανταλλάσσουν ιστορίες από ένδοξες μάχες του Ελληνισμού κατά την διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων…
Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#94]

Στην Όλυμπο της Καρπάθου υπήρχε το έθιμο των “κανακαριών”, βάσει του οποίου οι περιουσίες του πατέρα και της μητέρας συγκεντρώνονται εξ ολοκλήρου υπό την ιδιοκτησία του πρωτότοκου υιού (κανακάρη) και της πρωτότοκης κόρης (κανακαράς), αντιστοίχως. Το έθιμο αυτό διαμόρφωσε σε πολύ σημαντικό βαθμό την οικογενειακή δομή στη ντόπια κοινωνία και συνοδευόταν από διάφορες συνήθειες και τελετουργικά. Η δομή αυτή υπήρχε, μάλιστα, βάσει παράδοσης…
Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#93]

Γ’ Μέρος Η Σικελική Εκστρατεία και το τέλος της εμφύλιας διαμάχης. Έπειτα από την αποτυχία αυτή, οι δυο στρατηγοί, αντιλαμβανόμενοι την απελπισία, αλλά και την αρνητικότητα που επιδείκνυαν τα στρατεύματα τους την συγκεκριμένη στιγμή, προσπάθησαν να πείσουν τον Νικία να διατάξει υποχώρηση και λύση της πολιορκίας. Αν και ο Νικίας στην αρχή υπήρξε ανένδοτος, τελικά πείστηκε. Ωστόσο, η υποχώρηση καθυστέρησε λόγω έκλειψης της…
Σκοτεινός Εξπρεσιονισμός Ο εικονιζόμενος πίνακας «Βρικόλακας» φιλοτεχνήθηκε από τον Νορβηγό εξπρεσιονιστή ζωγράφο Edvard Munch. Κατά την εφηβεία του, επηρεάστηκε ιδιαίτερα από ιστορίες φαντασμάτων και από το έργο του Edgar Allan Poe, γεγονός που είναι έκδηλο στην θεματογραφία των πινάκων του. Αποτελεί τον «πατέρα» του εξπρεσιονισμού, ο οποίος άνθισε ιδιαίτερα στην Γερμανία και ο οποίος πρεσβεύει την αντίδραση του συναισθήματος απέναντι στον ρεαλισμό, την…
Το Εθνικιστικό Κίνημα, ως πιστός θεματοφύλακας των αρχέγονων ιδανικών της Φυλής και ως μοναδικός τιμητής των Αθάνατων Ηρωικών Πεσόντων του Έθνους μας, παρευρέθη και φέτος στο Ιερό Πεδίο των Θερμοπυλών, πραγματοποιώντας μια σεπτή τελετή Τιμής και Μνήμης για τους ηρωικούς πολεμιστές που έκαναν με την τόλμη και την αυτοθυσία τους τα πολυεθνικά, βαρβαρικά στίφη του Πέρση βασιλιά να υποκλιθούν μπροστά στο μεγαλείο Ελληνικής…
Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#93]

Γύρω στα τέλη του Τρυγητή Σεπτεμβρίου, στις περιοχές της πατρίδας μας με έντονη αμπελουργική παραγωγή, υπάρχει βάσει της ελληνικής παράδοσης μια μεγάλη δραστηριότητα σχετική με τα σταφύλια και τα πολλά τους παράγωγα. Μετά τον τρύγο και τη διαλογή ακολουθεί παραδοσιακά εργασία στα πατητήρια από μικρούς και μεγάλους, όπου τα σταφύλια συμπιέζονται μέχρι να βγει ο χυμός τους - ο μούστος. Ο μούστος εισάγεται…
Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#67]

Θερμοπύλες Ο συγκεκριμένος πίνακας απεικονίζει τον Λεωνίδα μαζί με τους πολεμιστές του στην μάχη των Θερμοπυλών και φιλοτεχνήθηκε από τον Γάλλο ζωγράφο Σακ Λουί Νταβίντ. Ο Νταβίντ ακολουθούσε τη νεοκλασική τεχνοτροπία, αντλώντας τα θέματά του από την κλασική εποχή, ενώ επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τους τεχνίτες της Αναγέννησης.  Ο Νταβίντ ήταν δραστήριος καλλιτεχνικά κατά την περίοδο της Γαλλικής Επανάστασης, ενώ όταν το…
Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018

Δικαίαρχος

Δικαίαρχος Ο Δικαίαρχος ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος της Περιπατητικής Σχολής, ενώ διακρίθηκε και ως χαρτογράφος, γεωγράφος, μαθηματικός και συγγραφέας. Καταγόταν από την Μεσσήνη της Σικελίας και πατέρας του ήταν ο Φειδίας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του διέμεινε στην Πελοπόννησο, με τον θάνατο του να τοποθετείται περί το 285 π.Χ. Υπήρξε μαθητής του Αριστοτέλη στο Λύκειο, καθώς και στενός φίλος του Θεόφραστου,…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 27 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.