Τετάρτη, 07 Αυγούστου 2013

Η διαχρονική υπόθεση Πατσίφικο

Όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 5 τουλάχιστον χρόνια στην Ελλάδα όσον αφορά κυρίως τα οικονομικά προβλήματα που προέκυψαν από την συνεργασία των διεφθαρμένων πολιτικών  και  των διεθνών τοκογλύφων που ρήμαξαν και συνεχίζουν να απομυζούν κάθε τι Ελληνικό και υγιές είτε από την Πατρίδα είτε από την Φυλή μας. Αυτή η δουλική συμπεριφορά φυσικά δεν είναι νέα και μάλιστα ξεκινά σχεδόν αμέσως μετά το τέλος της Εθνεγερσίας του ’21. Υπήρξαν πολλές φορές που οι ‘προστάτες’ μας ,μας γελοιοποίησαν διεθνώς και μας έβαλαν να πληρώσουμε και από πάνω  .Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η υπόθεση ‘Πατσίφικο’ όπως και έμεινε στην ιστορία.

   Το Πάσχα λοιπό του 1849 η τότε κυβέρνηση ενεργώντας ως απλό ανδρείκελο απαγόρεψε το κάψιμο του Ιούδα ως λαϊκή αποδοκιμασία του προδότη του Ιησού. Ως αφορμή στάθηκε η επίσκεψη του Γάλλου τραπεζίτη Ρότσιλντ  (Εβραϊκής καταγωγής) καθώς θα έθιγε της ‘ευαισθησία ‘ του  αν αντίκριζε αυτό το έθιμο στους δρόμους της Αθήνας . Η απαγόρευση της κυκλοφορίας όταν επισκέφτηκε πρόσφατα την χώρα μας ο κ. Σοίμπλε δείχνει κατά πόσο έχουν αλλάξει οι νοοτροπίες των πολιτικάντηδων..  Αυτό όμως προκάλεσε την μήνη και την οργή του λαού ,με τη άφιξη της αστυνομίας και αμέσως ένα πλήθος κόσμου βρέθηκε έξω από τον επικεφαλή της Εβραϊκής κοινότητας Δαβίδ Πατσίφικο  , ο οποίος ήταν πασίγνωστος ανθέλληνας και σκληρός τοκογλύφος, και μάλιστα εισήλθε στην οικία του στην οποία όμως προξένησε μόνο υλικές καταστροφές . Την επόμενη μέρα κιόλας ο Εβραίος τοκογλύφος ζήτησε το αστρονομικό ποσό για την  εποχή εκείνη των 888.736,57 δραχμών όταν η ίδια η Διεθνής Επιτροπή διαπίστωσε ζημιές 3.750 δραχμών !! Η άμεση άρνηση της Ελληνικής κυβέρνησης επέφερε την μήνη της ‘συμμάχου’ Βρετανίας (ο Πατσίφικο ήταν Βρετανός υπήκοος) η οποία απέκλεισε όλες τις θαλάσσιες οδούς από 3/1/1850 εως 15/4/1850 και κατέσχεσε όσα Ελληνικά πλοία έπλεαν εκείνη την περίοδο με αποτέλεσμα τρομακτικές οικονομικές ζημιές φέρνοντας  τη φτωχή Ελλάδα σε ακόμα πιο οικτρή κατάσταση και καθιστώντας απόλυτο υποχείριο των Άγγλων. Η αναδυόμενη δύναμη του Ελληνικού εμπορικού  ναυτικού αποτελούσε και τον κύριο λόγο του αποκλεισμού. Η Βρετανία είχε ακόμα διεκδικήσεις στα Ιόνια νησιά που κηδεμόνευε παράνομα, απαιτούσε αποζημίωση για την καταλήστευση έξι πλοιαρίων ,αποζημίωση για δύο κακοποιημένους Επτανήσιοςυ στο Πύργο, και τον αγρό του Φίνλευ που περιλήφθηκε χωρίς αποζημίωση στον Βασιλικό Κήπο. Τα  γεγονότα αυτά έμειναν στην ιστορία ως ‘Παρκερικά ‘ λόγω του Βρετανού ναυάρχου Πάρκερ που απέκλεισε τις θαλάσσιες οδούς.

   Το εν λόγω γεγονός αποδεικνύει κατά πόσο ήταν η Ελλάδα ‘ανεξάρτητο κυρίαρχο’ κράτος και φυσικά αναλογιζόμενοι τα τωρινά δεδομένα αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι δεν άλλαξε απολύτως τίποτα .Μόνο ένα Έθνος που θα θελήσει να αποτινάξει τα δεσμά του και να πάρει τις τύχες στα χέρια του θα μπορέσει να οραματιστεί και να επιδιώξει ένα Μεγάλο Ελεύθερο κράτος ικανό να σταθεί μόνο του στα πόδια του .Πόσο μάλλον το Ελληνικό έθνος που πρέπει να σταθεί και αντάξιο της Ιστορίας του και να αποχτήσει ξανά το σεβασμό και την αίγλη που του αξίζει.

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 38 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.